min måndag

första tanken idag var att "ska jag träna?" sen insåg jag att nej. idag ska jag vara hemma och glo dåliga serier. njuta av att vara HEMMA. inte flänga runder för att hinna med så mycket som möjligt och sen endå missa hälften. ska ha en "ta hand om sara dag" dvs en bakis dag fast en dag försent.

dock har jag inget godis eller chips eller dip. men kanske ska röra mig mot affären och köpa det?? hmm..

igår var det jag mycket jag ångrade. men det jag nog ångrade mest var att jag tog en flatline shot på utposten. haha skulle aldrig gjort det. grejen var att jag skulle lura en kille, men så för att han skulle våga dricka den var jag tvungen att dricka den först.

Flat Line


Sambuca
Tequila
Tabasco

Häll först upp sambucan.
Droppa tabasco med hjalp av en sked så att det bildas ett tunt lager. Det krävs ca 10-12 droppas for att få ett synligt lager.
Häll sedan försiktigt tequilan ovanpå med sked.

Spriten skall vara rumstempererad.
Det krävs ett fast handlag...

Flat Line är sjukvårdsuttryck när hjärtat stannar och EKG visar en rak linje  (KAN DÅ TILLÄGGA ATT DET KÄNNS PRECIS SÅ HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0