min myssöndag

igår blev det en runda hos mormor&morfar med mamma. alltid lika trevligt och alltid lika mycket mat. ;P
hem en sväng och tog en powernap (på ca 3 timmar:P) innan jag åkte iväg till zsolan. efter ett tag kom simon & även issa och vi beställde lite pizza. mys, snack och meet dave bestod alltså min söndag av. de två (+ issa såklart) är verkligen sjukt bra kompisar. önskar att alla hade sådana vänner =)

så efter all pizza igår sitter jag nu och äte frukost, havregrynsgröt med quinoa? ska vara jäääättebra tydligen, vi får väl se!
i em blir det ett pass överkropp hade jag tänk, nu när jag inhandlat snygga handskar och allt! men först lite jobb med evve =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd vi inte tränar på samma gym, hade varit roligt att träna med dig :)

2008-10-06 @ 11:16:26
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0