mina söta maxvänner!

ibland har jag så himla roligt på jobbet. man kan verkligen skoja med vissa som kommer och bara ha kul. igår hade jag en sådan dag och eve hade en tvärtom. haha =) men i driven är de flesta väldigt tacksamma, iaf om man heter glenn ;) sen så är det ju så att min bror fyller år nästa vecka och lite senare på kvällen kom det in två killar som var snackiga och hjälpsamma, så tack för hjälpen christian jag vet vad jag ska köpa nu =) haha. glöm match.com det är på max allt händer! haha

så som sagt igår hade jag väldigt kul, och tiden gick snabbt. men när kl var 22 kändes det som jag gått fem mil.

så inatt sov jag som en stock och nu ska jag ge mig igen för några timmars jobb. dock ej med evve så wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0