mineralsmink

har länge velat testa det.. för att se om de gör under för huden som alla säger. men så är det såhär att jag har hört att många som använt sig av ID produkterna har fått finnar, så tyckte jag att detta var riktigt konsigt. eftersom det dessutom kostar en del ville jag kolla upp det lite.. så här är sanningen

det finns en produkt som heter Vistmuth, som bla I.D. Bare Minerals och IsaDora innehåller.. Vismuth är en mineral som ger skimmer. Den stora nackdelen med denna mineral är att den kan klia på huden och orsaka andra allergiska reaktioner som utslag. Ibland kallas Vismuth för Bismuth.  Kanske därför folk har fått "finnar"?

en produkt som inte innehåller det är everydayminerals som finns att köpa på www.everydayminerals.com =)
tänkte att jag skulle dela med mig ltie för jag tror säkert att det är fler än jag som känner mig vilsen.

     eller   ??


någon som testat och vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0