mysfredag

skönt att vara hemma en fredagkväll. har inte varit det på ett tag, vad jag kan minnas..
idag har det blivit några timmars jobb för att sedan åka vidare till väla. jag hade sett fram emot en lugn tidig eftermiddag men ikke. folk är sjuka i huvudet när de får lön. så jag fick trängas som alla andra. blev lite småköp tills imorgon. väska strumpbyxor och annat vettigt såsom pennor faktiskt ;P vågade inte riskera att jag står där imorgon utan några.
ja imorgon ska jag då skriva högskoleprovet, fråga mig inte varför. eller jo jag vet varför men det är inte vettigt. jag har inte "pluggat" eller övat nått. kommer väl dö. men men, kan ju göra det i vår med och ser det mest som ett test.... varför är jag endå nervös? töntigt av mig =)

sitter här nu i sängen och små tittar på pimp my ride. för det avsnittet har man ju inte sett tre gånger..

imorgon är det middag på tempel med the lovley ones och sen utgång. och jag ska nog lura i bellan lite alkohol... kan hon behöva :P  hihi. listerin och ipren är svar på allt dagen efter. men jag och bell har kommit överrens om att jag får konstiga saker för mig i samband med alkohol. som när vi beställer strawberry daiquaris vill jag ha extra sprit ringlat på toppen.. hmmm..

och imorgon är det förmys hos issa! det gillar vi hihi


Kommentarer
Postat av: Isabell

jag håller alla tummar för dig imorgon.

och tramsbytta lura inte i mig alltför mkt alkohol...

2008-10-24 @ 21:58:46
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0