om att utlämna sitt privatliv

blondinbella tog sig som det så vackert heter en paus. under 2 veckor skulle hon bli vuxen och resultatet blev hennes "nya" blogg. 1. blir man ens vuxen? är det något man blir?? och inte skriva om sitt privatliv.
så därför är jag omogen nu. som gör det. jag behöver skriva av mig. men egentligen hade jag ju inte ens behövt publicera detta inlägget, men endå fått skriva. men det känns på något sätt som om jag vill att någon ska få reda på det.. sjukt.

att älska något som inte finns kvar längre. att älska en känsla, ett minne. lever jag i en dröm? och håller jag på att vakna upp? känner mig så tom, så korkad. vad trodde jag. att allt var som förr? känner mig så dålig. är jag så obetydlig? är jag inte ens värd ett tack. tydligen inte. jag älskar ett minne, något som inte finns. fan. vad det gör ont att komma på det.
k n a r k är bajs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0