palla blogga

igår kan sammanfattas med att jag var redo för party kl 20, redo för efterfest kl 23 och sängen kl 1. om jag hade fått som jag velat:P

men det blev inte så, blev en sen utgång och var inte hemma förrens halv fem. tur att man skulle dra tillbaka klockan! 
vi har iallafall kommit på ett nytt ord, eller jag har nu imorse till issa : FILF. gissa om ni vill.. hihi.
men har nog kommit fram till att jag föredrar tivoli framför tempel, men det är ju alltid kul med omväxling. men alla verkade vara så himla gamla bara på tempel. känner mig mer hemma på tivvan =)



hmm som rubriken lyder: palla blogga?


Kommentarer
Postat av: Määx

Nej ._. man pallar inte att blogga så mycket som du gör :P

2008-10-27 @ 03:02:26
URL: http://maxhanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0