ro ro ro din båt

igår var det afro. svettigt som fan, roligt som tusan. älskar det. fast jag känner mig väl ungefär lika smidig som ett kylskåp.

idag har det varit jobb och sedan lite shopping. var tvungen att köpa nya borstar ju.. så det blev en lite större borste, och sen ville jag ha en ny foundation så ska testa den från bodyshop som hon tyckte skulle passa mig såååå bra & då tyckte hon att en foundation borste skulle sitta fint. vad är det för fel på fingrarna? men det blev en sådan också, lättlurad som jag är. så nu är jag väldigt mycket fattigare, och då utnyttjade jag endå mammas check.. blev en top/ett linne också, dock från hm som jag tänkte ha på lördag. men efter att ha pratat lite med isen i tele blir det klänning. tror jag. om jag vågar!

sen hem en snabbis, och sova 20 min. sen blev det ett styrke pass och som avslutning blev det abspasset. hej träningsverk i magen imorgon. sista låten var att man skulle sitta i båten och ro som man gör. såg riktigt

Kommentarer
Postat av: Isabell

det såg riktigt komiskt!!!!

haha alla såg så töntiga ut.. jag kan inte ta den övningen seriöst :P

2008-10-23 @ 22:52:16
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0