royal canin = kanin mat?

haha har glömt berätta om en sak. alla som har djur vet väl vad royal canin är? eller andra kanske också vet men endå. det är ett märke på maten.
När mina föräldrar var på kreta gick vår katt och skadade sig.. så sa pappa så att jag kunde försöka locka honom (för att kunna ge medicinen) m ett godis som egentligen var till för kaniner, men som tydligen prins också gillade. så jag bara vaaa? haha har vi köpt kaningodis till en katt? fattade noll. förrens jag såg påsen. royal canin. så när det kom hem frågade jag pappa. pappa vad heter kanin på egelska? canin eller? samma som att annanas heter ananas? :P

och han ska vara smart...

så kommer säkert ingen tycka att detta är kul förrutom issa =) så varsågod bebe ;)

Kommentarer
Postat av: issa

hihih, jaaa. jag skrattade :)

2008-10-12 @ 16:56:47
Postat av: Anonym

Haha jag kan säga att det var det roligaste jag läst på länge! Haa :) Michelle

2008-10-12 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0