shake that swedish body like an african woman

idag, eller ikväll har jag och bell invigit passet afro. och för er, som får möjlighet att prova detta, GÖR DET. roligaste jag har varit på länge. den träningsformen passade mig perfekt! och tro mig, du blir svettig. förstår inte hur afrikanska kvinnor kan göra detta i den hettan för fy vad jobbigt, men kul. man dansade precis som man gör där, med varenda liten kropsdel!

till en början kände man sig lite dum, men när ljuset släktes och värmeljusen tändes och musiken pumpades. vilken feeling. jag vet iaf vilken sorts musik jag kommer ladda ner ;) haha




sen TVINGADE bell mig till telegrafen, och TVINGADE mig att äta nachochips. vilken dålig vän hon är haha! <3

Kommentarer
Postat av: Isabell

ja jag är nog världens sämsta vän.. usch det är riktigt synd om dig sara! förlåt mig..

2008-10-14 @ 23:18:08
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Sara :P Då ska jag också prova det passet! Puss Michelle

2008-10-15 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0