this is how we do it

fredag. en dag kvar till helg. känns som om det var evigheter sedan jag var ledig både lör OCH söndag. efter att ha sovit x antal timmar känner jag mig väldigt utvilad och sugen på att gå en liten promenad. är ju faktiskt "fint" väder idag. så får väl bli det efter min frulle =)

ohh kan inte bestämma mig om jag är sugen på sensation eller inte? hade varit så himla kul, att uppleva det osv osv. men endå. ska jag? hmmm...

sen är jag lite ledsen också. vill så gärna följa med pappa och alla andra till italien. meeen. eftersom ingen i min ålder vill följa med så känner jag att det är kanske lite mycket pengar för att bara åka skidor med pappa? ingen som råkar vara sugen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg av, du kan inte åka på sensation white. lite stretar varning på dig!!

2008-10-17 @ 15:37:10
Postat av: rebecca

klart du ska till sensation :)

2008-10-17 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0