bara för att jag gillar er

ska ni får två bilder till.. hope u like it..

  

kan ju tillägga att den första har issa som bakgrundsbild på datorn. och kommentaren till den var att "där ser du ju nästan normal ut". jaha, tack för den? haha.
haft en bra dag idag. sov länge, kunde äntligen installera the sims (fick ett sjukt sug att spela det haha) och ja jag äger the sims 2:P sen blev det lite jobb m emma (och elvis på ett hörn) och när jag kom hem fick jag denna kommentaren av mamma "fick du sluta tidigare idag? klockan är ju inte ens elva".. nej mamma, så är det bara när man stänger med någon bra =)

btw, funderar jag på att ha ferre på lördag men vill veta vilka som kan och inte kan så hör av er om ni är sugna ;) alla är välkomna haha =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, jag kanske kan komma ändå! :) Wiio! Eftersom Charlie inte fyller år på lördag utan sndag :) Hehe! Men ja jag skickar ett mess! Pusspuss/ Missepisse

2008-09-23 @ 09:32:53
Postat av: Isabell

haha du ser ut som en kines på den första, den var väldigt söt ;)

2008-09-23 @ 11:59:21
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Määäx

HAA! Kommer lätt om du har fest ;)

2008-09-23 @ 22:14:21
URL: http://maxhanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0