Fredag

är det idag om ni inte höll reda på det ;)
haft en helt ok dag hittils, jobbat 4 timmar (och det gick sjukt bra dessutom) hem till mamma och övertala mamma att gå till soffan och köpa glass för jag såg en skylt med "HALVA PRISET" och sen när vi kom fram stod det mini litet "...på allt godis". men när vi endå var där köpte vi oss vars en glass. so forgive me god, för jag har syndat.

ikväll slipper vi min bror så jag får krabba. dock sjukt sur över att pappa inte köpt några såser, det är inte kul att bara äta köttet rakt upp och ner. meeeen mammi min är så snäll och ordnar såser till mig!

nu borde jag verkligen gå och duscha för mitt hår är nog sveriges äckligaste, är inne på min tredje dag idag haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0