ge mig maaat

är så sjukt hungrig nu. kom på att jag inte käkat sedan runt halv två idag.. meeen då åt jag minsann gott från taco house. är det favvo eller är det favvo?? :P n
blev en del handlandes, fast mest för zsolis del. jag fick iaf mina bomullsgrejer till fejjan och det är jag nöjd med.

ridningen gick ju också helt okej. svettigt som attan bara =) nu väntar jag på mat som tydligen är hamburgare, för det är man ju så sjukt sugen på.... till det har mamma hittat friscobröd på maxi. jag kommer verkligen inte ifrån max vart jag än är haha. MEN jag ska vara duktig och skippa brödet och äta lite mer sallad till så lite lowcarb (eller low crab som elvis säger hihi) är jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0