guuuud vad skönt

stängningen gick helt ok. var därifrån kl 23.05 tror jag, en fredag! woho. kan bero på att vi hann göra fritöserna, diska en massa och förstänga OCH båda hann ha rast innan kl 18.
som jag sa till diana, att jag gick hemma och fasade för denna kvällen (vår chef tog bort en från schemat nu på kvällen för att "spara timmar). och bara för att jag tänkte så skulle det säkert bli bra. tur att det blev det också =)

idag har man även varit hos optikern, så den 27 (jag vet, lång väntetid) ska jag dit och kolla synen igen. blev inte de glasögonen som jag tänkt mig från början. men dessa är också fina, lite mer diskreta =)

nu tänkte jag gå och läsa lite i min mysbok!!



imorgon är det fest! wohooo och vinet bara skriker efter mig hihi. och som elin hade sagt "ska vi bli trevliga ikväll?"

Kommentarer
Postat av: elin

Ikväll ska vi bli trevliga=)) haha

2008-09-13 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0