hemmamys

efter att mamma gått igenom vilka blommor som ska vattnas, att prins faktiskt ska matas (nähä, ska han?) och blabla blev det lite onsdagsmys. såg en serie på fyran med persbrandt (stavas??) som jag tyckte var helt okej men pappa satt och suckade över vad han tyckte var overkliga dialoger med poliser..

så nu sitter jag och bränner en skiva som jag kan ha till min bilfärd i morgon. ska skjutsa mammi&pappi till sturup. som jag har lärt mig av mormor ligger i malmö. "tänk K som i köpenhamn - kastrup och S som i malmö" haha. men ja så har jag faktiskt lärt mig det och det var nu i sommras! så imorgon ska jag köra SJÄLV från sturup. kmr köra vilse ju...

lite rapport från träningen kanske? jo jag och bell låg rätt långt bak. och dööda mig vilka ryggmuskler jag INTE har. haha asså nu har jag insett fakta, jag har gått och blivit ett fetto. svettig för nada. men nu har jag kommit på det och ska göra något åt det. mitt mål är att på min födelsedag vara smalARE. inte smal utan ARE. smal får ligga lite längre fram, ett steg i taget sägs det..

Kommentarer
Postat av: Määx

Sluta nu Sara, du är inte alls fet :)

Du är en söt tjej i dina bästa "dar" :D

2008-09-25 @ 15:46:39
URL: http://maxhanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0