min helg i ord.. och någon bild ;)

fredagen bestod somsagt av mys, och lördagen började med ett besök hos optikern för att fixa mina glasögon. eller mina soon to be. klantarna hade slarvat bort dem jag lagt undan. så kul. jag som letat efter ett par i ett och ett halvt år? men vi hittade de till slut. men endå..

"snabbis" till väla, maxi, donken m bror. hem och duscha, fixa laga mat och sen kom elin och höll issa&mig sällskap.
åt tacos, och hade vår mini förförfest! sen ramlade resten in och det var trevligt =) tycker jag iaf. elin, zsoli och jag var dock mobbade av någon anledning så vi fick ta bussen in. hihi. till tivoli där vi lyckades övertala issa att gå in. iiingen kö så jävla skönt. där inne hände en massa bus och ja. allt =)

 sötaste jag vet (nästan ;) meeeen... de säger ju "kärt barn har många namn"    elin aka japanesen är ju ett exempel på det =)

 en bild säger mer än tusen ord. tycker om er så det gör ont =) haha.

 på tivoli fanns många trevliga filurer ;)


men efter tivoli hamnade jag och issa på hemligt ställe och tog bussen hem tjugo i 6. 6,15 låg vi i sängarna, rätt trötta..

söndagen bestod av jobb på max, med massor av folk. så tiden bara flög iväg tyckte jag =) eller så kan det bero på emma ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad taskigt haha, sötaste jag vet (nästan) åh där sårade du mig

2008-10-03 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0