när man tränat så man skakar

då mår jag som bäst. vilken feel good känsla jag hade igår. 10 min uppvärmning, tränade överkroppen HÅRT och sen 20 min avslutning till djursjukhuset haha. men bra mådde jag efteråt. helt underbart.

kvällen började med att jag hämtade upp elin och vi gjorde lite ärende som att tanka bilen, handla godis och dipp osv. efter vår lilla tur hämtade vi issa och therese (issas syster för er som inte vet...) och vi tänkte först äta på gamla bagatelle men där var fullt så fick bli mezo. mycket mysigt =)
kvällen avslutades hos issa med chipsen, gurkan och TORTILLA  (stavning???) dippen såklart! m massa snack, hunddräggel och mys. fy vad ni är underbara.


idag blir det annat trams så som optikern handla tacos osv. för ikväll är det fest! =)

Kommentarer
Postat av: elin

haha vet du inte hur man stavar tortilla??? hahaha, så så klart! skärpning=) det är ju favvo dippen.

Ikvälls ka vi bli trevliga;)

2008-09-27 @ 10:25:48
Postat av: M

Hejj snyging! JAg kan tyvärr inte komma ikväll:( full rulle hela helgen men det hade varit mysigt annars! puss Michelle

2008-09-27 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0