nytvättade jeans

är värst. de har krympt tre storlekar känns det som och man känner sig sjukt fet. illa.

idag har jag testat min nya grej, en slags primer från make up store. ska fixera sminket och skydda ansiktet från bakterier och en massa annat nyttigt! får se om den är så bra som jag hoppas =)
 här är den lilla godingen....

sen har jag även testat ett nytt schampoo och balsam från matrix. efter denna sommaren (trots att det inte varit så mycket sol&bad) så är det väldigt torrt. kan bero på att mitt hår inte vill bli slingat mer.. meeeen. så ska testa detta nu =)

 får vi se om det kan göra underverk för mitt hår...

så sjukt, att jag orka lägga så mkt pengar och tid till utseendet när jag borde börja innefrån. och borde kanske asa mig till gymmet. känner mig sjukt taggad nu. meeeen. såklart fick man med sig en trevlig förkylning som present från ayia napa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0