gårdagen

vi förfestade hos issa till typ, halvett? :P och letade efter festen i säkert 30 min och tillslut hittade vi den. fast vi insåg rätt snabbt att vi kom försent och det var jättestökigt, jättemykctefolk och rörigt! så vi tog taxi in till stan =)
blev tempel och först var det tråkigt, trångt och jobbigt. men frammåt fyra började folk gå och då kunde man dansa haha =)
blev en kebabtallrik på kebabhouse innan taxin och det är nog tack vare den som att jag mår bra idag!!

nu ska jag städa, rolig söndagssyssla? sen blir det promenix och ikväll blir det att titta på resor!!! Hoppas att vi hittar något hotell som vi gillar men det ska väl inte vara så svårt?!

Kommentarer
Postat av: Isabell

jag är kräsen ;)

2009-04-05 @ 17:43:28
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0