hemma igen

det blev en snabb visit i malmö, men en snabb är bättre än ingen! vi möttes på centralen och åkte hem till didi där hon gjorde en såååå god middag. vi (eller ja, didi) tog arabiskt bröd (som de serverar på ex, mezo, haket osv) la på fetaost, ost, kalkon, oliver och tomat och så grillade vi det i ugnen. och till det sallad med gurka, spenat, oliver, fetaost och ja. riktigt gott.

imorse satt vi i solen vid centralen och åt frukost i kanske en och en halv timme. underbart med sol

sen har jag varit och ridit. och hoppat! är så stolt över mig själv att jag vågade göra det igen. men fick en trygg häst idag. först när jag kom dit blev jag jättenervös för jag har aldrig ridit hästen och jag blev jättenojig som vanligt. men det gick toppen =)

så nu är jag helt slut. men ska kolla igenom alla program jag missat nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0