landborgspromenaden

fick det bli när jag bestämde mig för att gå till mammas jobb, dvs sjukhuset. en lååång runda, men gud så skönt. vädret var underbart och precis lagom varmt/kallt =) men vid ankdammen i pålsjö fick jag skoskav som heter duga och haltade resten av biten. vid vikingbergsparken stötte jag på issa, vilket för övrigt var helt sjukt, och fick vila foten lite. gick till mamma sen och hämtade bilnycklar och körde hem.
och nu när jag kom hem ser jag att jag har fått en jättestor blåsa =( stackars mig! det får man. när man försöker vara duktig och motionera!

nu ska jag äta lunch och laga middag som jag kan ha med mig till jobbet. blir quorn och wokgrönsaker med chilisås tänkte jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0