liten update

igår var det kalas i issas kollo, med grillning cider och tårta. tog faktiskt bara en liten bit och inget godis! sjukt stolt!
åkte hem till issa och duschade och så. fick skjuts in till stan, det är bra med mycket kontakter!
vi gick till bakom och var där i kanske max 20 minuter innan vi gick till tempel. det märktes att det var helgen innan löning men det var ändå helt okej med folk ute! lagom=) dansvänligt var det med andra ord om inget annat. tempel är alltid så trångt annars!
sen blev det kebab eller ska jag säga en vegetarisk kebab? min bestod mest av sallad. tur att issa hittade en vän som kunde fylla på hennes haha och då var det inte lite kebabkött hon fick!
sedan blev det "efterfest" på tågaborg men issa tyckte mest att allt var som i eminemfilmen :P vid halvsjutiden somnade jag på en sekund fick jag höra idag då issa försökte konversera med mig men jag svarade tydligen inte..

nu ska jag cykla till issa och bränna bort mina alkokalorier! sedan blir det sushi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0