mysdag

en ledig måndag. vad jag älskar det. träffade anna på bussen till stan och snackade lite skit. var och fixade mina naglar och de blev mycket fina, stina är den bästa =)
efteråt promenerade jag bort till dit jag ville klippa mig i väntan på födelsedagsgrisen. så bokade jag tid hos johanna. helena blir så fin och jag vill testa någon ny! men varför känns det som om man är otrogen mot sin frisör? haha så dåligt samvete jag får nu! hoppas inte jag stöter på min "gamla" frisör på gymmet, risken finns!!
sen promenerade jag bort till knutan där jag mötte bell och vi testade nya waynes. vi kunde tom sitta ute, även om det var lite blåsigt. gillar denna waynes mycket bättre än den förra!

nu ska jag städa.. roligt va? =)

Kommentarer
Postat av: Issa

Men jag städade i TRE timmar!! slå det du ;)

2009-04-27 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0