ny bok

har precis börjat läsa en ny bok och jag är redan helt fast!! den heter "när livet stannar" och är skriven av malin sävstam. den handlar om hennes liv under och ett år efter flodvågen i thailand, som en dagbok.. så fruktansvärt hemsk och det hemskaste är att den är bra. eller ja ni fattar, man blir helt fast. satt på bussen från jobbet in till stan och sen till laröd och det kändes som kanske fem minuter. hon skriver så gripande, och jag varvas av illamående och ont i hjärtat. jag har det sjukt bra egentligen. jag har alla mina nära och kära runt omrking mig. vad man kan ta livet förgivet ibland. så denna boken rekommenderar jag starkt till alla som gillar verklighetsbaserade böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0