senil

jaha så har jag fått stämplen senil. kul att min familj och släkt är så trevliga mot mig =) min kusin hann vara här i en timme innan jag var blond, gick klumpigt, senil och ja åt som ett barn haha =)

jag karl och andré gick bort till soffankiosken där jag även åt årets första glass. och jag kan säga att jag åt den bara för att jag skulle. inte alls sugen egentligen :P sen har vi legat i trädgården hela eftermiddagen och slöat och jag har läst och killarna har kollat serier. underbart. snart kommer nästan hela familjen svensson-carell hit och då blir det fläskfilé med tzatsiki och annat gotte.

satt och tänkte på att sist jag var på tivoli var runt nyår och nu har jag varit där tre dagar i rad! haha =)
har varit tre helt klockrena utgångar som alla har varit toppen. älskar det =) igår när vi vandrade genom stan påväg hem blev vi underhållna med lite cirkus konster! inte varje dag man blir det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0