a diva is a female version of a hustler

sleeeeden är jag. sjukt. orkar inte ens tvätta av mig sminket (förlåt anna hahahha)
känns som om jag stängt fem dagar i rad ist för två. måste bero på min sjukhet. :P
men dessa två dagarna har varit lite små mysiga. för efter jobbet så fick jag skjuts in och åt kvällsmat på donken (har ingen rast när jag jobbar kväll) medans jag väntade på bussen. idag blev det nuggets och så hade jag köpt en cosmo (dock tidningen och inte drinken.. drinken har ju varit roligare iofs ;))
men nu är jag trött och hostar och har ont i huvudet. blä. imorgon har jag ett 12-18 pass och jag hoppas hoppas att jag får sluta lite tidigare. då vill jag åke hem, köpa lite godis och kolla tv. bara vila mig ända fram till torsdag em då jag SKA vara med på ridningen!

annars har det varit en lugn dag. jag och bell lunchade på bomb (vart tog mitt nyttiga liv vägen???!!) och sedan uträtte vi lite ärenden! hihi. myyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0