body talk

nu har jag packat väskan eller ja lagt fram allt tills imorgon. ska upp redan vid 6 (??!!) för att ta bussen till work. hoppas bara att bussarna klaffar annars är jag illa ute.. blir säkert en härlig dag med evve och jag hoppas att vi säljer en massa massa!
sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för att sedan ta bussen vidare. ett härligt flängande runt hela helsingborg typ.
jag ska hem till issa OCH patrik och fira lite allt möjligt =)

så nu ska jag typ snart sova. trist en fredag men har för en gångs skull ätit hemma med mamma och karl. vi åt en perfekt stekt ryggbiff med kroketter och god sallad. satt och snacka om allt mellan himmel och jord. fredagmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0