i'm a mess

jag älskar keri hilsons nya album.kan lyssna på det om och om igen.

gårdagen var underbar på alla sina sätt fast att det inte blir som man tänkt sig. bell kom till mig och vi åt tortellini med spenat&ricotta och ett glas vin till det. snackade mest en massa skit om hur kvällen skulle bli osv.
vi tog bussen hem till emil där det var massa trevligt folk. drack vin och lyssnade på bra musik (hehehe vi fick välja såklart den var bra då). sen kom en gammal bekant in genom dörren. helsingborg kan vara mycket litet ibland. men skoj att träffa folk man inte gör annars!
efter några timmar hade det trillat in lite mer folk och alla var i valet eller kvalet om man skulle ut eller ej. så vissa stack ut och jag tappade bort typ alla? :P men träffade en annan vän man inte sett på länge. snackade massa skit och jag fick se något jag velat göra hela sommaren. borta vid fria brevid den restaurangen barfota har de byggt om lite så på marken ser det ut som om man står i en stjärnhimmel. riktigt fint =) och det fick jag äntligen se! under en stjärnklar himmel dessutom. mys =)

idag har jag gått en låång runda med anna. såå mysigt det med. helt perfekt väder. sen gick jag hem och sov ett tag haha. och nu ikväll blev det paella med mami&pappi. film nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0