min helg

jag har jobbat/festat/sovit/jobbat. inte alls många timmar. och som grädden på moset eller vad man säger har jag haft eller har jag en sjuk hosta som gör att jag sover ännu mindre.
men igår jobbade jag sen kom bell & hämtade upp mig. vi åkte hem till henne och jag fixade mitt hår där.
vi var hembjudna till issa&patrik där vi festade lite. skoj att träffa alla igen =) blev en snabb utgång och sen tog jag bussen hem.

idag när jag skulle åka till jobbet var jag inte alls pigg. fast ändå fick jag en komplimang av lina att jag var väldigt söt idag. fast att jag hade gårdagens smink vilket betydde väldigt mkt solpuder och mkt eyeliner. har nog aldrig kännt mig fräshare :p
sen kom pappi&karl och hämtade mig. vi körde runt i halva helsingborg för att hämta mina utspridda saker så som ett par jeans här och lite smink på ett annat ställe.
vi beställde sushi och köpte godis för att sedan åka hem. och jag måste väl vara en av de sista här som såg "män som hatar kvinnor". en riktigt riktigt bra SVENSK film. händer inte ofta men denna var toppen. längtar tills 2an kommer =) så vi har haft lite familjemys!

nu väntar sängen och jag har en välförtjänt sovmorgon imorgon efter en hård vecka/helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den såg vi oxå igår, riktigt bra!! visste inte att det skulle komma en tvåa?

2009-08-31 @ 10:22:51
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas den är lika bra:)

2009-08-31 @ 11:42:35
URL: http://littlethingsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0