sunny sunday

vaknade och det var lite disigt så jag bestämde mig för att ligga i trädgården istället för stranden. men det skulle jag inte gjort. jaghar aldrig varit speciellt allergisk mot gräs (utan för allt annat....) men jisses. jag kan inte ens ligga på en handduk rakt på gräset. så får gå in, pausa, ta nässpray och ja. haha. men lite färg har man nog allt fått idag!

igår var jag hembjuden till simon på grille. jag orkade inte fixa med kött och så så jag tog med mig en pastasallad som pappa köpt i en italiensk butik nere vid dunkersplats tror jag det heter. riktigt god var den! riktigt mysig kväll men jag var lat och orkade inte ta bussen ut dit så jag var nykter heeela kvällen. inte ett ända glas vin. :P lite senare körde vi in till stan och det blev ett besök både på docken och hampan. vid 2 körde jag hem och då var det rätt skönt att slippa bussen!

nu ska jag ut och njuta lite till, vem vet hur länge detta håller i sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0