dan före dan!

lille jul. tiden har gått både snabbt och långsamt. och imorgon ska min underbara familj få sina julklappar och de kommer att bli så glada :) eller ja, på juldagen blir det nog. jag har en så lång jul och under julafton brukar vi mest mysa med all god mat och varandras sällskap så vi brukar öppna alla julklappar dagen efter. men det kommer att saknas vissa personer i år och speciellt en. det gör så ont i mitt hjärta





jag har nog hela kroppen proppat med koffein för jag har sovit riktigt riktigt dåligt. skit jobbigt. vid 4 gav jag upp och kollade lite gossip girl. imorse  trodde jag att mamma låg och sov så jag smög det bästa jag kunde nu. men så tänkte jag att ja men hon ska väl jobba så tänkte väcka henne och se. så är hon inte hemma. nog snopet. så nu har vi disco!

Kommentarer
Postat av: HELLE

asså Sara du borde faktiskt träna på aktiverum istället så vi kan träna TILLSAMMANS :) HAde varit så kul!!!

2009-12-23 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0