det snurrar i min skalle

kan man lätt säga att det gör.. ska jag, ska jag inte? vart ska jag bo? kommer jag att trivas? många frågor och många hinder. men det första jag måste ta tag i, hitta en lägenhet! sen får vi utgå från det och se vad som händer. jag kan skaffa en lägenhet, packa min väska men inte dyka upp. vilket känns bra. jag har massor av tid :P

nu ska jag och karl fortsätta vår tradition. vi ska till gymmet. han skulle tydligen bara köra ett lätt pass och jag ska ta i som sören. ge utlopp för mina känslor. det är fantastiskt. nu dessa dagarna då jag gått och hållt allt för mig själv (btw, gör aldrig det, trodde jag skulle explodera) så var gymmet ett av de ställena då jag släppte allt och bara, var.

så nä, nu ska jag byta om till träningskläder och äta lite frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0