FIN GRAN TILL KOMPISPRIS!

efter allt jag varit med om idag är jag riktigt trött. hård träning sen hårt arbete. haha riktigt tufft idag och fick äta först kl 17 och det var en kycklingfilé och morötter. kommer att tyna bort. de måste mata mig hahaha.

nu ska jag krypa till kojs, tror jag. får ta tag i allt jag spelat in imorgon :P

btw. hahah. rapport från familjen svensson. igår tyckte jag att jag blev täppt i näsan så mamma bara jaha då tåler du väl inte granen. så jag bara nä men vänta tills imorgon så ser vi. när jag kommer hem nu har de köpt en ny. och jag har förmodligen bara blivit förkyld igen. hahahah asså dessutom är det inga 100 krs granar så jag sa till mamma att jag kunde försöka sälja den ena på facebook :p
VILL NÅGON HA EN FIN GRAN TILL KOMPISPRIS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0