härmapa :D

är jag allt. har snott en lista från helle som jag gillar hahaha.


Frukost: ja min nyttofrukost med ägg, keso, tomat och morot
Outfit: Leggins såklart, hood
Humör: vita-pillerna-på-p-piller-kartan humöret
Gjort: jobbat, tränat
Planer: pilla lite med mina naglar
Lunch: blev i tvingad en kebab. turkar vet inte vad nej betyder hahaha
Läser: älska som en porrstjärna
Bästa: att anna kom till jobbet ett litet tag
Middag: ska göra en slags wook med kyckling, svamp, paprika, bambuskott och kokossåsen från igår
Väder: kallt och underbart.
TV-program: paradise hotell hihihih
Tänkvärda: jag har inte hunnit tänka så mkt :P
Vill ha: en massor...
Kom-i-håg: betala pappa &karl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0