heeeelg

även om jag "bara" är hemma, så är det skönt. riktigt riktigt skönt.
varit en sväng på väla. införskaffat mig en klänning tills imorgon. ska på 20-årsfest där dresscoden är långklänning. att jag dessutom är kort och kommer att se ut som en dvärg är ju lite b. ville egentligen ha min balklänning men där jag trodde att den inte skulle passa, dvs höfterna&magen satt den bra men för liten över brösten :P jaja. så kan det gå. handlade lite julklappar med också.. inte så mkt men lite.

blev middg från phuun thai eller vad det heter och nu segar jag bara. hade lite facebook abstinens så var tvungen att gå in och snoka ;) men äh ingen hade uppdaterat ngt skoj och inga roliga inne på msn så nu går jag igen!!

vad ska ni önska er i julklapp?? jag önskar mig bara greys anatomy säsong 5 :p måste komma på lite mer men jag är så kräsen. det ska vara exakta saker:P precis DE träningsbyxorna eller just DEN parfymen :P




Kommentarer
Postat av: HELLE

we like boobies :)

2009-12-19 @ 07:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0