heeej mina små troll

det är full rulle hela tiden, hinner inte blogga! och orkar inte vara superteknisk och ordna så att man kan blogg från mobilen. men lite kort, jobb, sova, jobb, hem, rida, hem. och nu ikväll har mammi&pappi bjudit på födelsedagsmiddag på en gooood italiensk restaurang! typ. le trottoare limetti hahaha nä men det ligger på badhusgatan iaf ;P
blev en god martini bianco som föll mig i smaken sedan cypern förra året. älskar det men finns nästan aldrig ute. sen pasta med scampi och carl johan svamp (den var sååå mkt bättre än vivas bellan. vi får äta där) och vin till det. så jag är nöjd. nu ska jag se paradise hotell och sedan sova som en stock. är helt slut.
har även handlat lite födelsedagspresenter till mig själv :P converse och en ny almenacka. från personligalmenacka.se eller vad det heter =) de blir snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0