inga hål!

inga hål här inte. tur är väl det =) tandläkar rädd som man är :P
men det blev en tidig morgon, skulle vara där redan 7,45.. så efter det gick jag faktiskt till GYMMET. och började gå/springa på bandet men mitt ben håller inte.. eller det som började som en  benhinneinflammationkommer bli definitivt. fast att jag har ordentliga skor från löplabbet. riktigt trist då jag tycker det är skönt att springa. och den som int evet hur det känns, känns det ungefär som om man brutit smalbenet bara man rör lite lätt där på. inte skönt. så fick bli lite annan kondition. men gick lika bra det =)
sen har jag jobbat och det blev en låååång dag. så nu ska jag bara se paradise hotel och sedan sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0