It's amazing how you can speak right to my heart

måste bara få skriva lite. julen är en underbar högtid men jag förstår hur de som har det tufft också tycker att det är jobbigt. julen för mig är vädligt viktig, inte av religösa skäl men av så många andra och vi håller rätt hårt på våra underbara traditioner. i år kommer den kännas lite tuff. för några månader sedan hände en sak som knäckte mig totalt och de som känner mig vet vad jag pratar om. men jag är en person som inte vill ta tag i mina problem utan blundar gärna för dem tills jag säger det högt. då inser jag det. idag när jag satt på båten kom de känslorna och tårarna bara rann. jag blev så lycklig när anna kom in på jobbet idag och jag inser vilka fina vänner jag har kvar och det är jag så tacksam över. men även om jag älskar er så mycket så det gör ont så känns det som att jag inte kan lita på någon till 100% och det känns fruktansvärt. jag är alltid misstänksam. det kommer att kännas tomt i år. jag kommer att sakna en person som jag inte velat erkänna att jag kommer att sakna och det kommer att vara fruktansvärt. en av mina nyaste traditioner som jag trodde att jag skulle få ha med mig i flera år har redan lämnat mig... men julen är glädjens och sorgens tid. tyvärr. på en och samma gång.. men jag vet med mig att jag kommer att ha en underbar jul ändå, även om något kommer att fattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0