känner mig så otroligt pepp!

förr, när jag började se resultat från min träning så blev jag mer så, ohh vad duktig jag är, då kan jag äta lite godis. haha så låg man alltid på plusminus 0. men nej. nu ska jag kämpa på. tar det rätt lungt nu, så är otroligt nöjd med de resultat jag ser =) i januari ska en högre växel läggas in.

nu har jag ätit lite frulle och klätt mig. ska ner och träna en sväng innan jobbet. känns sjukt tidigt men annars är min vardag, jobba, sova jobba sova. nu klämmer man in någonting mer. anna&jag disskuterade det också om att man får försöka klämma in andra aktiviteter än jobb&sova så det känns mer meningsfullt. så försök hitta på något annat minst en gång om dagen =) man mår mycket bättre.

okej, jag kommer vara nördig på bloggen, mest för att peppa mig själv lite. och för att skriva av mig.
men kan ge ett dagens tips! jag läste i en artikel om träning och så att när du kör kondition på en crosstrainer så ska du då och då försöka göra det baklänges. tyckte jag lät knäppt men i lördes så var det inte mycket folk som kunde stirra så jag testade hehe. och det kändes bra! blev lite tyngre och man fick anstränga sig.

så. dagens tips; testa att "gå baklänges" på en crosstrainger i några minuter! det kommer att kännas!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli intressant :) och så ser man hur mkt kalorier man förbrukar, viktigaste ju:p Haha



återkommer med en rapport så fort jag testat den lite :)

2009-12-21 @ 12:50:54
URL: http://helle86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0