lite träningsfunderingar

nu när jag varit sjuk ett par dagar så har jag inte fått träna. och det riktigt kryper i mig nu så i kväll ska jag ge mig på ett pass tänkte jag. okej, dagens tips?? hmm.. våga använda proteinpulver. jag brukar ta en halv portion före träning (speciellt när jag jobbat för jag äter verkligen nada där nu pga stressen.) och en hel efter träning. och nej du går inte upp i vikt av det. och ja jag vet jag kan lika gärna försöka äta mer proteiner i min vanliga kost men det är svårt pga av arbetsförhållande och liknande och då är detta ett bra alternativ.


jaha. jag har bloggat alldeles för mycket för jag kommer inte på något att skriva. trist ;) och enligt bell gör jag alldeles för korta blogg inlägg.  men nu måste jag borsta tänderna och ge mig iväg!

Kommentarer
Postat av: Michelle

en vad använder du för protein? Jag behöver också sånt innan jag tränar men jag hittar inget bra för jag vet ju inte vad jag ska ha för ngt! Saknar dig vännen! Puss M

2009-12-29 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0