lördags eftermiddag

stack iväg till gymmet. och för er som inte vet ligger ju nautilus på badhuset och det måste varit något fel på deras konditionering för när jag gick upp till crosstrainarna så var det ungefär lika varmt, fuktigt och luktade som i badhuset. men nej skam den som ger sig och jag körde mina intervaller. gissade om jag svettades?? på det blev det styrka. duktig sara.

kom iaf hem med ett träningspass rikare, nya skor och en flaska vitt.

nu har jag tvättat håret och duschat med mangoduschkräm (jo jag duschade på gymmet med, så äcklig är jag inte :P) smörjt in mig med en annan doft och sen kommer en helt annan parfym. hahaha vilken matchning. som anna sa till mig för ett par år sedan att blandar man många dofter luktar man kattpiss. så det kommer jag att lukta ikväll :P

nu ska jag packa in lite packet och börja fixa mig.. till det lyssnas det såklart på miike snow ;) haha tjat tjat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0