myshelg

har haft en riktigt riktigt mysig helg. utan fest. :P men igår vart vi i malmö och såg svensson svensson som var toppen =) sen åkte vi hem till fam. schippert och åt supergod middag. våra pappor kan =) blev gott vin, gott sällskap. ibland har man för roligt med sina föräldrar, det blir många skratt!

idag har jag varit på julbord med familjen richter på sofiero. muuums. kan inte ens berätta hur gott det var. helt underbart!

nu ska jag dra på mig min stooora sovetröja och slänga mig i sängen. är helt galet trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du eller inte på lördag? Det var OSA i fredags ;) Måste veta för ska handla imorgon. Kramis!

2009-12-09 @ 09:22:33
URL: http://helle86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0