nyårsklänningen

är klar! fick hem den idag och den är galet snygg. moahahah. så nöjd haha. den är egentligen ingen så speciell, men så fin på mig faktiskt =) nu kan jag dock inte gå ner, för då passar den inte i brösten haha. får köpa en special bh vilket som... har aldrig haft det problemet men men.. :P

10-16 idag sen var jag och tog min sista hepatitspruta. så nu är jag skyddad i 30 år. viktigt. sen snackade vi om min livmoderhalscancer spruta som jag också ska ta, det lär inte bli billigt. tur att mamma är snäll och betalar det för jag hade INTE gjort det.

när nu måste jag flytta ner mina saker från det andra rummet för imorgon kommer älskade mic :)

Kommentarer
Postat av: HELLE

vad är det för klänning? :)

2009-12-23 @ 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0