onödigt

Matvanor:


Bästa maträtt? Älskar det mesta. men en massa pasta med scampi och vitlök? haha =)

Bästa dryck? hmm... vatten kan vara sjukt gott. men vin får nog en delad plats ;)

Hat dryck och maträtt? starkt sprit, finns mycket man som jag inte tycker om heller!

Bästa alkoholdryck? Vin utan tvekan. men strawberry daiquari är favorit drinken

Använder du smör på smörgåsen? Japp

Smågodis eller färdiga påsar: smågodis med en massa choklad

Favoritglass? ben and jerrys glassarna =)


Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad? väldigt olika. från ingenting till en massa

Har du mer skor än kläder? mer kläder =)

Favoritplagg? leggings. 24/7 haha. och klänning =)

Hatplagg? alla former av obekväma kläder :P

 


Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du? jobbar

Vad vill du bli? den som lever får se ;)

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? nu gör jag absolut det. men inte mitt drömyrke ;p

Är lönen viktigast? det absolut viktigaste för mig är att man trivs med det man gör.


 

Boende:


Lägenhet eller hus? hus

Framtidsplaner med boende? lägenhet först. sen ett stort hus på landet =) eller lite utanför!

Litet eller jättestort? Drömboende? stort. jag vill inte bo i en skokartong :P

Landet eller mitt i stan? Mittemellan

Mysigt eller sterilt? mysigt helt klart.


 

Lite allt möjligt:


Har du barn? Är otrohet okej? inga kids och nej ingen otrohet tack

Älskar du någon? ja då :)

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? även om jag bråkar mycket med min familj älskar jag dem en massa!!

Tycker du om att dricka dig full? hihi ibland? vem gör inte det =)

Hemmafest eller krogen? båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0