svensson svensson

jag behöver inte se dem på tv. jag lever i en sådan familj.
VARJE år är det problem med vår gran. mamma vill ha en perfekt så hon köper en dyr och pappa får inte lägga sig i. sen när vi väl tar in den är den antingen sne, för liten, för stor. i år är den för tjock, men bara på ena sidan. den ser ut som en buske. så blir hon sur för att pappa "stressat" henne. så är det varje år. och jag dör av skratt när jag ser granen. pappa säger att jag men där kan säkert vara hur mycket ekorrar som helst i den granen det ser man ju ändå inte. så kommer ni förbi under julen och vi bara har julgranskulor på ena sidan vet ni varför ; ) hahaha. jaja

kanske inte sååå skoj men det tycker jag haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0