tack gud!!!

nu har jag precis ätit lite kyckling, men hade hellre ätit resterna från helles lasagne! mumsss.. okej kan berätta det jag kommer ihåg från igår ;P

kom till helle och vi blev bjudna på en helt fantastiskt god kycklinglasagne med spenat. riktigt riktigt god haha. fick en riktigt mumsig efterrätt också, cheesecake!
det dracks en massa vin och sen skulle vi shotta lite tequila som evve lärt mig, med apelsin &kanel fast det fick bli med clementin ist. haha.. jaja. underkvällen fick vi höra både det ena och det andra och bell glömde nog sitt minne hemma för hon klämde ur sig att hon minsann var 19 år och svinrik. sen är hon inne på lunarstorm också :P

iaf. någongång under kvällen bestämde jag mig för att jag skulle bli riktigt riktigt full. vilket jag aldrig är. eller jo men alla andra är mycket värre så jag känner mig alltid så nykter. superfjortis men det får man vara. så när vi kom ner till utposten handlade jag en massa och hällde i mig. men tyvärr. jag blir inte lika crazy som vissa andra ;) hahaha. men issa fick nog sig ett skratt eller två eller tre. men inget allvarligt skedde :P

idag har jag inte alls varit bakis som jag tackar guuud för. min sista tanke jag tänkte igår innan jag somnade var; fy sören vad jag kommer att vara bakis imorgon! men nej. haha. har gått en lång runda med anna också! men ska nog inte köra bil på ett par, tre dagar haha.

nu ska det dammsugas och lyssnas på miike snow! :D

Kommentarer
Postat av: HELLE

jag hade goa rester från igår heheh :) muuummmms :P

2009-12-13 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0