till miss bergsten

jag fick en så go mening på msn så jag känner att jag måste skriva detta. jag har så jäkla många bra vänner. och bell är en utav dem. hahah asså ja. tur att folk inte alltid hör vad vi säger för smarta är vi inte alltid. men jag har alltid (hihi eller jag oftast) riktigt roligt med dig. även om vi kan tjafsas lite så vet vi båda att det inte är på allvar. haha. så jäkla envis kan du vara =)


Isabell säger:
haha
igår
eller njaa imorse
kanske ngn gång under natten så har jag knäppt upp lite av min pyjamas.. hur lyckas jag?



(jag vet vad hon drömde om.... ;P )

och i telefonen idag : "okej, nu skriver jag att jag undrar vad han ska göra på nyår" hahahah. asså ja. förmodligen bara jag som tycker detta är grymt skoj men vem bryr sig.. och ibland vill man vara skriva lite om de man håller kärt =)

 

nu


Kommentarer
Postat av: Isabell

ähh det bjuder jag på..men jag tror nog det var en "olyckshändelse".. håller mig nog till den historien nu. mognare människor än oss får man nog leta länge efter ;)

2009-12-28 @ 22:42:22
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0