underbar start

eller avslut, kalla det vad du vill, på det gamla året. med mr. tocadisco i öronen och massa ögongodis njöt jag när jag körde min cardio. mkt snyggare killar på friskis än nautilus. tur det kanske ;D
sen körde vi ett REJÄLT pass och alla muskler skakar. haha. det är roligt att träna med karl, vi kör mycket fria vikter som jag tycker är skiiiitkul. men svårt att göra ensam när de sista rep. börjar bli tungt. tur att man kan skrika hjäälp :P
iaf. haha. när jag körde bröst sa jag till karl att han inte fick titta på mitt gäddhäng. haha. så han bara kalla inte det de, säg att det är triceps i vila. så nu hör ni. vi har inte gäddhäng, utan triceps i vila ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova lite tänkte jag. kommer nog lite lite sen, men skitsamma. what to do..

Kommentarer
Postat av: HELLE

Haha sjukt bra:P



Haha okej vi får snacka lite träning sen när vi träfffas och utbyta tankar :)



GOTT NYTT ÅR :)

2009-12-31 @ 13:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0