äntligen lördag!

dagen man gått och väntat på sen förra lördagen. eller något i den stilen. om någon timme ska jag ta bussen till jobbet (issa:fatta då så mycket jag vill träffa dig, jag tar bussen!!!) när jag kan köra. inom stan och fixa lite små saker också bara.

igårkväll körde jag hem till miss bergsten och hon hade laddat upp med dipp, gurka och morötteR! just the way i like it. men jag kan ju nämna att jag blev helt sinnes sjukt sugen på allt onyttigt framåt 00. ben&jerrys, godis, cheese från donken, milkshake. pms hallåååå ja. men ikke, är väldigt stolt. det värsta var endå när jag kom hem, jag ville bara ta och äta massa kakor och godis. hihi. istället gick jag och borstade tänderna, roligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0